Παραλαβές - Αποστολές με Courier

Η Tech Guru σας προσφέρει τη δυνατότητα να επισκευάσετε το Laptop, τη κονσόλα σας, το κινητό ή το Tablet σας χωρίς καν να βγείτε από το χώρο σας. Μπορούμε να σας στείλουμε δικό μας Courier εντός λίγων ωρών (για ειδοποιήσεις μεταξύ 09:00- 12:00), όπου θα παραλάβει τη συσκευή σας έτοιμη για αποστολή σε συμφέρουσες χαμηλές τιμές. Εμείς θα παραλάβουμε τη συσκευή σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας για την Ηπειρωτική Ελλάδα και 2 εργάσιμων ημερών για τα νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές, θα σας ενημερώσουμε για το κόστος επισκευής, θα την επισκευάσουμε και θα σας τη στείλουμε πίσω εντός των δύο επόμενων εργάσιμων ημερών.

Τιμοκατάλογος υπηρεσίας Courier
tech gouru repairs

*Σε ορισμένες περιπτώσεις όπου το πακέτο είναι ογκώδες (Playstation, Laptop κτλ) ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση βάση ογκομετρικού βάρους για το οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε παρακάτω στην παράγραφο "Συσκευασία".

Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. Οι ημέρες αποστολής ενδέχεται να είναι περισσότερες αναλόγως τον φόρτο εργασίας των Courier ή τη χρονική περίοδο (εορτές, αργίες κτλ) στο οποίο δυστυχώς δεν μπορούμε να επέμβουμε. Παρακαλούμε για τη κατανόηση σας.

Πώς γίνεται αυτό; Με 4 απλούστατα βήματα
heading tick
file242 1) Συμπληρώνετε την ηλεκτρονική Φόρμα Αίτησης Παραλαβής - Αποστολής που θα βρείτε παρακάτω.
menu57
delivery30   2) Πακετάρετε της συσκευής σύμφωνα με τις οδηγίες παρακάτω.*
menu57
phone90    3) Μόλις παραλάβουμε, θα ελέγξουμε τη συσκευή, θα σας ενημερώσουμε για το κόστος και θα την επισκευάσουμε εφόσον συμφωνήσετε.
menu57
door6   4) Σας αποστέλλουμε τη συσκευή σας επισκευασμένη και εξοφλείτε είτε μέσω των Τρόπων Πληρωμής μας, είτε μέσω αντικαταβολής (επιπλέον χρέωση).

Φόρμα Αίτησης Παραλαβής - Αποστολής
heading tick

Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τις χρεώσεις των αποστολών στο άνω μέρος της σελίδας αυτής πριν συμπληρώσετε τη φόρμα.
Eξυπηρετούμε σε όλη την Ελλάδα με την εταιρία κούριερ Ταχυδέμα.
Αν βρίσκεστε σε Απομακρυσμένη ή Δυσπρόσιτη περιοχή, ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον χρέωση βάση του άνω τιμοκαταλόγου.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ειδοποιηθούμε πρώτα για την αποστολή σας μέσω της παρακάτω φόρμας. Αν αποστείλετε το πακέτο σας χωρίς πρώτα να ειδοποιηθούμε, η αποστολή θα χρεωθεί με υψηλότερες τιμές λιανικής της Courier ή το πακέτο θα γυρίσει πίσω στον αποστολέα.
Να σημειωθεί ότι το πακετάρισμα γίνεται από εσάς και όχι από τον Courier, βάση των οδηγιών παρακάτω.

Σε περίπτωση που δεν επιδιορθώνεται η συσκευή σας ή δε συμφωνήσετε με το κόστος επισκευής, υπάρχει ελάχιστη χρέωση αναλόγως την περίπτωση (ενδεικτικά 12€) για να καλυφθεί το κόστος των μεταφορικών Παραλαβής-Αποστολής και των διαδικαστικών.

    Στοιχεία Πελάτη

    1. Ονοματεπώνυμο

    2. Κινητό | 2ο τηλέφωνο (προαιρετικό)

    3. Email

    4. Θέλετε να περάσει Courier από το χώρο σας να παραλάβει ή θα το παραδώσετε σε κατάστημα Ταχυδέμα;
    Σε περιοχές που δεν υπάρχει κατάστημα Ταχυδέμα, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά για το που μπορείτε να αφήσετε το πακέτο.

    5. Διεύθυνση και Πόλη του χώρου σας (π.χ. Ροδοπόλεως 56, Αθήνα)

    6. Ταχυδρομικός Κώδικας

    7. Ποιά ημέρα θέλετε να γίνει η αποστολή από εσάς;

    8. Ποιές ώρες θα βρίσκεστε στο χώρο; (στο διάστημα 9πμ - 4μμ)
    Οι ώρες είναι ενδεικτικές και θα εξαρτηθεί από το κούριερ για το πότε ακριβώς θα περάσει για τη παραλαβή. Συνήθως προηγείται επικοινωνία από το κούριερ.

    9. Άλλες Σημειώσεις (κουδούνι, όροφος κτλ)

    Στοιχεία Συσκευής

    1. Τύπος Συσκευής

    2. Μάρκα και Μοντέλο Συσκευής

    3. Χρώμα Συσκευής

    4. Τι πρόβλημα παρουσιάζει η συσκευή;

    5. Κωδικός/Μοτίβο ξεκλειδώματος συσκευής για δοκιμές ορθής λειτουργίας. (Αν δεν έχει κωδικό αφήστε το κενό)

    6. Έχετε κρατήσει αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων σας;ΝαίΌχι
    Σημείωση: Η Tech Guru δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας αρχείων και δεδομένων

    7. Η συσκευασία της συσκευής σας προς αποστολή, σε περίπτωση που είναι μεγαλύτερη από 30 εκατοστά σε οποιαδήποτε πλευρά, ενδέχεται να έχει επιπλέον χρέωση μεταφοράς βάση ογκομετρικού βάρους (δείτε πως υπολογίζεται παρακάτω).
    Το πακέτο σας έχει κάποια πλευρά που να υπερβαίνει τα 30 εκατοστά;
    ΝαίΌχι
    Σημείωση: Αν η συσκευή σας είναι Laptop, Κονσόλα ή άλλη ογκώδης συσκευή, παρακαλούμε διαβάστε παρακάτω για τις οδηγίες συσκευασίας και χρεώσεις ογκομετρικού βάρους.

    Μόλις παραλάβουμε το αίτημά σας, θα ενημερώσουμε τη Courier και θα μπορέσετε να το παραδώσετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα, αν δεν ενημερωθείτε διαφορετικά από εμάς.

    Παρακαλούμε διαβάστε παρακάτω προσεκτικά τις οδηγίες για σωστή συσκευασία*.

    *Συσκευασία
    tech gouru repairs
    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε πακετάρει σωστά τη συσκευή σας, ώστε να το παραλάβει το πακέτο έτοιμο η υπηρεσία Courier. Για σωστή συσκευασία προτείνεται:

    • Πολύ καλή προστασία της συσκευής με νάιλον με φουσκωτές μπίλιες (Bubble Wrap) ή άλλο μαλακό υλικό που έχει μεγάλο όγκο για απορρόφηση κραδασμών, και τοποθέτηση αυτού σε κουτί όχι μεγαλύτερο από το μέγεθός του.
    • Καλό είναι να αποφεύγετε να αφήνετε κενά σημεία μέσα στο πακέτο για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης λόγω όγκου. Αν παρόλα αυτά έχετε κενά μέρη, καλό είναι να τα γεμίζετε μέσα στις συσκευασίες, με χαρτιά, σακούλες κτλ, ώστε να είναι σταθερή η συσκευή κατά τη μεταφορά της.
    • Η συσκευή καλό είναι να είναι απενεργοποιημένη και αν η μπαταρία είναι αποσπώμενη, να βγαίνει και να στέλνεται μαζί με τη συσκευή.
    • Μη βάζετε μέσα στο πακέτο άλλα εξαρτήματα/αξεσουάρ που ακολουθούν τη συσκευή (καλώδια, τροφοδοτικά, θήκες, τσάντες κτλ) εκτός αν σας ζητηθεί από εμάς.

    Ογκομετρικό Βάρος:
    Σε ορισμένες περιπτώσεις όπου το πακέτο είναι ογκώδες (Playstation, Laptop κτλ) ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση βάση ογκομετρικού βάρους. Το ογκομετρικό βάρος μετριέται βάση των 3 πλευρών του πακέτου σας με τον εξής τύπο: (Ύψος (cm) x Πλάτος (cm) x Μήκος (cm)) / 5000 . Αν το αποτέλεσμα ξεπερνάει τα 3kg τότε θα προστεθεί η διαφορά των κιλών αυτών βάση του τιμοκαταλόγου παραπάνω.
    Για παράδειγμα, αν ένα πακέτο είναι μεν 2kg αλλά έχει διαστάσεις 25cm x 32cm x 25cm / 5000 = 4kg, τότε θα ισχύει το ογκομετρικό βάρος των 4kg λόγω ότι ανώτερο του πραγματικού βάρους.

    Παρακαλούμε πακετάρετε τη συσκευή σας σε όσο το δυνατό μικρότερο κουτί προς αποφυγή επιπλέον χρεώσεων ογκομετρικού βάρους!

    Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να κάνετε ένα Backup των δεδομένων σας πριν αποστείλετε τη συσκευή σας σε εμάς, για δικιά σας ασφάλεια.

    Δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος για τη συσκευή σας, ακόμα και για τα πιο βαριά αντικείμενα όπως είναι τα Laptop, αρκεί να πακεταριστούν καλά. Εξυπηρετούμε εδώ και χρόνια πολλούς πελάτες που είναι μακριά από το κατάστημά μας, από πολλές πόλεις της Ελλάδας χωρίς να είχαμε ποτέ κανένα πρόβλημα με τη μεταφορά. Μερικές πόλεις οι οποίες μας εμπιστεύονται συχνά για την επισκευή των τεχνολογικών συσκευών τους είναι: Θεσσαλονίκη, Ρέθυμνο, Αλεξανδρούπολη, Πάτρα, Κόρινθο, Ξάνθη, Λάρισα, Χαλκίδα, Καβάλα, Λαμία, Ναύπλιο, Καρδίτσα, Βόλο, Τρίπολη, Κέρκυρα, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Αγρίνιο, Ηράκλειο Κρήτης, Σέρρες, Νησιά Κυκλάδων, Χανιά, Δράμα

    Η Tech Guru σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια μπορεί να προκληθεί από την εταιρία courier. Το πακέτο αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη και σε περίπτωση τέτοιου συμβάντος, ο πελάτης θα απευθύνεται στην εταιρία courier για τυχόν αποζημίωση.